alvaanderssonnn

If I lose myself tonight, it’ll be you and I

Kategori:

kanske byter jag tillbaka,haha alla tycker detta namn är så komplicerat & har typ lika många läsare på min gamla som på denna.Men iallafall,skolan rullade.spenderade största delen av dagen med frida,hade profilsista men vi gör någon teater sak istället.fett tråkigt,det ända roliga var då jag var mamma till teater läraren och var tvungen att torka han efter han hade gått på toa,hahhaha.Efter skolan gick jag hem med Li,vi gick till hon & hörde på musik och gjorde några fula videos,som vanligt då.Sen åt vi tacos med hennes pappa & sen sjöng vi en massa,haha gode bra.Elite som william skulle säga,nej men vi blev typ deprimerade.men lite måste man träna till musik provet då vi ska sjunga för tanja 2 & 2.Pratade skype med william,och skrattade en massa.kom nyss hem,har tränat på engelska glosorna på vägen hem så dom kan jag.sitter i skype med william & ska gå plugga lite NO till provet på fredag,ååh stressad1! men ska göra det nu,heipa
super söta,nej men you go giiirl
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: