alvaanderssonnn

-

Kategori:

Varför låter vi andra människor bestämma över ifall vi är lyckliga eller inte?  Ens egen lycka ska styras av DIG och andra ska bara påverka den positivt.

Jag har varit så otroligt ledsen över en kille, en kille av miljoner. Och det var inte värt det någonstans. Han styrde mitt humör totalt och formade mina dagar. Vilket ledde till att vissa dagar svävade jag på moln och vissa klarade jag inte ens av något så simpelt som att kliva upp ur sängen.

För snart två år sedan så var jag med om något som förändrade mitt liv och det förstörde mig. Efter det har det bara gått dåligt. Killar, skolan, vänner, familj och ork. Men när jag började ettan förändrades allting. Jag hittade mina stjärnor, mina bästa vänner. Jag vågade prata om det. Jag vågade skratta ärligt igen. Jag vågade låta mig inse vad som aldrig hade varit mitt fel.

Så nu är jag inne i en sån bra period i mitt liv och jag låter mig njuta av den istället för att undra när den ska försvinna.

Och visst, det kommer finns pissdagar men låt dom bra dagarna räknas. Och låt aldrig din egen lycka kontrolleras av en annan människa. För det är din lycka och du förtjänar varenda sekund av den

Kommentarer


Kommentera inlägget här: