alvaanderssonnn

ihola

Kategori:

igår så åt jag lite middag,kanske jag skrev i mitt förra inlägg.igår vid 10 så gick jag ut,Tobbe kom och mötte mig.vi gick sen och var med Nicklas,William & Frazze.Sen kom även Kai & sen kom Elias.Vi satt ute och pratade,skrattade osv.och dom försökte lura mig men egentligen var det jag som lurade dom att jag faktist gick på det,var ju fan första april:))) gick hem vid 11,gick och la mig.Idag skulle jag vara med li,men hon är sjuk.är med någon idag,måste duscha också.fett less,nu ska jag skriva en sak jag blir otroligt arg och less över bara för att
 
nu syftar jag på ett samanhang som jag såg idag ja,som hade med mig att göra.ofta man ens kommeterar typ "jag gillar dig/kalle" sen ba,asså det var inte kalle som kommenterade det,det var alva.asså vad i helvete,det var fan inte jag.har inte ens gått in på den personens sida på as länge,fitt less jag blir då folk håller på att skriva sånt och inte han stå för sina riktiga namn.och ofta man ens skulle kommentera det på en öppen sida för hela världen,asså haha lol,antagligen så skriver man i en konversation med den personen.haha åh,world is full of idiots säger jag bara
hejdå
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: