alvaanderssonnn

you are the piece of me i wish i didn't need

Kategori:

 
saknar dig fett mycket bästaste kåmpis:(((
tjena,städade ihop lite i mitt rum och sedan såg jag lite hollywood heights eller vad det heter,pappa avbröt programet och jag blev lite sur...thats life :PPP åkte sen till mamma min,fett jobbigt att åka emellan varannan vecka.men vad gör man inte för sin älskade mor & far.Fick mig ett påskägg som gick åt snabbt,snäll som jag är dock så gav jag typ halva till mina bröder.ååh,nej detta händer inte.mamma hittade mina svart/gråa jeans som jag hade hela tiden i typ september/oktober,och vi var typ 100 på att dom hade blivit stulna i tvätten.hehe kom i dom & dom satt som förut så då blev jag gotte glad:):):) fat ass har jag dock fått,haha.åh fick även ett par ljusblåa.alltid då det behövs så kommer saker fram.Sitter här och hör på musik i vardags rummet och skriver med william.less på att mitt hår bleks as lätt så ifall jag inte färgar det något till typ juli så lär det vara nästan så blondt som förut.men vafan yolo.och jag vet att jag ser ut som en ihoptryckt anka på bilden xPPPP
heipa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: