alvaanderssonnn

älskling jag vill inte dö för dig ikväll jag har faktist inte tid

Kategori:

fixade mig för skolan och vandrade ditt,hade idrott och hade mest lektion om hälsa & hur man ska träna och äta.Sen hade vi några onödiga lektioner,sen hade vi matte prov.fattade dock ingenting så kände att det inte var någon idee att göra det.ska göra det på måndag,2matte prov nästa vecka!! jippi.eller så inte.gick hem med Li & Viktoria.Var hemma i 1timma och lite till,gick sen ut med maria,elin,tilde &  mattias.elin är tyvärr inte med på bilden för hon fotade xP gick med maria,tills min syrra hållde på att dö så tog över skidorna.dom andra gick hem.Jag & elin köttade på skidorna  till ormberget och tillbaka.det mindre roliga var väl att vi turades om med stavarna som var typ 135cm,kände sig lite handikappad.sitter nu på mitt rum,ska väl äta middag snart och sen vara med li och viktoria på gården.imorgon åker jag som sagt med li och hennes padre till doms stuga.fett taggad att få ta det lungt ett dygn bara.haha eller ;)

Kommentarer

  • xDxDxDxD säger:

    varför åkte inte du skidor ? :D

    Svar: jag åkte ju skidor jag åkte hela vägen till ormberget? :P
    Alva Andersson

    2013-03-15 | 18:01:30

Kommentera inlägget här: