alvaanderssonnn

bildlöst

Kategori:

mamma gjorde mig frukost/lunch.åkte sen in till stan med min lilla syster.Vi gick och fikade & sen köpte vi en kofta som hon också lär använda får hon kan också ha den.Sen gick vi runt och kollade bara.tog bussen hem,hade slut pengar på kortet men gulle bussschauffören bjussade.sen gick vi hem,gick till pappa nästan direkt typ 5minuter efter.pratade med han & maria,fick smaka pizza och kollade instagram så länge jag kunde.Gick sen hem,åt middag.gick till ica med min syster och köpte snickers.Träffade även christina som jag inte sett på länge,pratade med hon ett tag om lite allt möjligt,alltid lika trevligt:) sen gick vi hem,sitter nu här och gör ingenting.kanske går jag till gården om Emma svarar på facebook.har bara lust att dö,att gråta,att dom ska klara sig.mina älskade svarta denim har världens hål mellan benen,alltså man ser verkligen rakt in ifall någon skulle krypa under mig,man ser det bak ifrån och allt.ska ändå köpa nya i april,asså åååååååååååååååååh.kommer använda dom så länge dom går.älskade byxor.ja,ikväll så ska mi madre y hermanos y tom se hobbit men jag har redan sett den på bio så jag ska ligga i min säng och tänka på livet samt höra på rhymes & riddim.kul liv
heipa

Kommentarer

  • Christina säger:

    Ja det var trevligt att träffa dig, hoppas det inte tar lika länge tills vi ses igen. Ha en bra kväll.

    Svar: desamma!!
    Alva Andersson

    2013-03-23 | 18:58:28
    Bloggadress: http://christinastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: