alvaanderssonnn

det fanns stunder då jag inte ville finnas nå mer för så fort som man klättrar upp så fucking trillar man ner

Kategori:

 
 
 
och ja fortfarande så är mina rubriker från låtar så att ingen börjar inbila sig onödiga saker 
 
gick till skolan med frida på cykeln brevid,gick hem till mamma under första lektionen fick sen skjuts till skolan en bit in på andra lektionen.skulle hämta nå papper som vi inte hittade.hade sen bild,eheheh blev lite strul och tjaffs & jag blev hyfsat sur också men livet rullar och allt löste sig som tur var,min fina fina sten!!! sen iallafall så hade vi slöjd,fick ovanligt mycket gjort på slöjden.victor det jävla säret la ut en o acceptabbel bild på mig,hämden är ljuv kan jag ju säga.sen hade vi spanska,sen kom även min pappa från ingenstans.trevligt med besök!! slutade sen,gick hem.gick och handlade mjöl åt mamma & träffade några fluffycrew medlemar.åhåååå,längesen man använde det namnet...snäll som jag är så bjöd jag dom på lite cash.skoja typ 2kr :PPP hehe,gick sen hem.gick med hanna till mon ami,hon åt strips meny.gick sen hem till hon och provade hennes löshår,blev lite osäker på om jag ska färga håret mörkare eller inte..pratade en massa & sånt dära.gick sen hem.har ätit middag och badat,har även fått 4olika produkter av min mamma som jag ska använda till ansiktet varje dag,tror mamma fick nå ryck och tyckte att all min akne & sånt dära shit ska bort.så det var ju nice,tack madre
heipa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: