alvaanderssonnn

dont stop it

Kategori:

 
Igår så spenderade jag min kväll med min kära kamera,skulle vara med emma men det blir idag istället! vi ska väl till stallet och fota & sen kanske fara till hertsökullar.Och ikväll ska vi se film och mysa på.Igår såg jag spirit med pappa,mina syskon mattias & maria.bölar lika mycket till den filmen,såg den första gången då jag var 3år.haha tror aldrig mina föreldrar sett mig gråta så mycket som då.trodde inte att den skulle vara sorlig,men bara musiken i början..hehe fast den var inte sorlig i slutet bara i början.ååh,för fin film.Sen gick jag och la mig,har sett häxornas tid & lite av narnia i brist på annat.snart ska jag börja fixa mig & sen höra av mig till emma.Gör några tidsinställda inlägg under lördag & söndag eftersom att jag inte kommer kunna blogga.
heipa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: