alvaanderssonnn

Hon öppnade sin dörr men lät mig stå där utanför .

Kategori:

fett saknade byxor alltså,jävla snattare som tar andras byxor från tvätten alltså
åt middag & sen skjutsade pappa mig till ica vars jag skulle möta Li & viktoria.dom var dock inte där med träffade på jocke,tobias,frasse & pontus så mitt tålamod höll ett litet tag iallafall.dom var iallafall i sporthalen så gick ditt.Vi var på gården och myste förfullt i en hög i soffan,alltså endast jag li & viktoria då.sen spelade vi lite pingis,slogs med Li & åt frukt.Sen skjutsade Lis pappa skjutsade hem mig.Åt lite chips & popcorn.sen fick vi finfrämande!! skoja,oväntat främande.hehe,sen har jag inte gjort så mycket mer.suttit och pratat med maria ett tag.packat för imorgon,blir väl att kliva upp 7eftersom attt jag måste hämta min telefon och fixa skidorna.buhu,bra kväll! kommer nog icket kunna uppdatera i helgen.heipa

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Från vilken låt är rubriken tagen?

    Svar: shiiit,jag minns faktist inte.någon näääk eller rhymes & riddim låt.kan svara på kommentaren i ett inlägg då jag hittar den:)
    Alva Andersson

    2013-03-17 | 17:18:31

Kommentera inlägget här: