alvaanderssonnn

I wanna reach the stars Somehow said im ready for the universe

Kategori:

vandrade mig till skolan och hade SO första,tittade på någon tråkig film.eller kollade inte så mycket,hade ingen specciel lektion.på musiken skulle vi sjunga jalla dansa sawa,copacopbanana,alexander kyckling osv.:):) skön lärare,skoja det sista.Hade matte prov första profilen,gick fett bra förutom en som var jobbig och förstog inte mycket heller så gjorde inte den.dom 2andra såg jag +klassen +några andra linas kvällsbok.hehe,åt godis och sånt dära.sen slutade vi,gick hem med li.vi lyssnade på musik och åt nuddlar.sen gick hon hem,jag for till gvgrillen.fett gott,for sen hem.sitter här på mitt rum och hör på musik.skulle vara med emma men vi tar det imorgon istället.vet inte vad jag ska göra ikväll,pussssssssss
juste,fredag far jag till stugan-söndag vars det inte finns nätverk så kan inte uppdatera bloggen eller instagram,kämpa denver kämpa
haha åh heipa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: