alvaanderssonnn

I'm a rebel, a writer, a poet and a fighter

Kategori:

vaknade vid 8 gick ner och åt räkmacka till frukost,fixade mig med världens sämsta maskaror eftersom att jag har tappat bort min andra,hehe men måste ändå köpa ny så ska göra det till nästa vecka.Sen gick jag till skolan,skolan rullade.gjorde svenska prov.Blev dödad av Johan 2gånger,fyfy inte snällt.Sen gick jag hem med Li,Kom hem vid typ kvart i 3 eller halv eller nå.har hunnit städa mitt rum & plockad ur maskinen.Skulle vara ännu hurtigare och träna spanska men tog såklart fel pärm.Mitt hår är typ ginger,nej men varken blondt eller brunt och lär gå med det uppsatt i en längre period eftersom att jag är så sjukt less på mitt hår
nu ska jag träna lite NO eftersom att det är det ända jag har hemma.skriver med skoogen och hör på musik
heipa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: