alvaanderssonnn

jag sa en dag ska vi bo i ett vitt slott det här är inget liv för en prinsessa

Kategori:

 
Igår så vaknade jag och fixade mig där vid 10,mamma skjutsade mig till busstationen och mötte Maya,gick på stan ett tag.Pratade & skrattade köpte inget.Sen kom Li.Skrattade och pratade ännu lite till.Tog bussen till hertsön som var proppfull.Stog upp och vi ramlade väl några x antal gånger,tur nog så var det bara snälla tanter & nicklas där så..haha.Sen gick vi hem till mig,mamma,tom & mina syskon var och bowlade så vi hade ff,dunkade lite musik i högtalarna tills Li ramlade ner under bordet och slog i huvudet i stolen & bordet,sen revs hela spegeln och sminkträden ner,alla 3skrattade väl sisådär 3minuter och fick inte ut ett ord tills vi kunde andas.Haha,sen for li hem och jag följde maya till bussen.Gick sen hem till Li och åt tacos,städade hennes garderob sen gick vi till ica.köpte choklad & cider.gick sen hem till mig men träffade på Johan,Samuel & benjamin på vägen så vi drog med dom hem.Såg melodifestivalen och sjöng en massa,dom må tyckt att vi var störda
sen gick dom vid kvart över 9 typ,då tog vi fram chips,cider,hallon,smältchoklad,godis osv.tryckte och sjöng,då robin vann verkade det som att hon hade vunnit 5miljoner så glad hon blev,lol.sen kom mamma och dom hem,la oss ganska tidigt.Vaknade vid 9-10 idag,såg en serie på svt.se Gode braaaa,nej men det var chill.hon gick vid halv 2,hoppade i badet och följde mamma på ica.har ätit middag för nån timma sen,sett mtv.mycketmycket bra lördag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: