alvaanderssonnn

jag stog i fönstret och såg staden där ifrån och tänkte en dag drar jag här ifrån

Kategori:

fett skönt att vara hemma!! har ätit kyckling nuggets till middag,lite synd är det allt om kycklingen.hahahahahha,ja.sitter här i mina älskade byxor som tog fram men dom för att dom måste kastas,hur ska jag överleva..åh måste köpa nya då det kommer i rätt storlek...fucklife:)))) och lite till.har inte så mycket att dela med mig av,ska fan ta vara på detta lov och göra dom 2sakerna jag behöver göra mer än något annat.sitter nu här på mitt rum och skriver med william & hör på musik
hejdå
fråga på min ask så är ni gulliga
http://ask.fm/alvaandersson
 
juste,fick en kommentar för ett tag sedan vad låten till min rubrik hete,tror det är "all good-lorentz & sakarias" annars återkommer jag :PPP

Kommentarer


Kommentera inlägget här: