alvaanderssonnn

Jag vaknar upp och känner att jag blivit van tackar livet ännu en dag, för att jag är kvar

Kategori:

glada minner,nej ser ut som en snorvalp men bjuder på från i sommras
vaknade och gjorde inte så mycket,tog på mig kläder och stoppade upp håret vandrade sedan mot skolan.fan vad less på att använda smink som ett skydd typ.får ju inte ens lite bättre självförtroende eller något
iallafall,skolan rullade.skulle egentligen varit med hanna men gick till min pappa istället,sitter på mitt rum och väntar på att han ska komma hem så ska vi väl börja med maten.glömde även säga att i lördags så trodde jag allvarligt att jag skulle dö,slutade med att jag & li sprang ut ur lägenheten & var såhäääär nära på att ringa polisen.asså gud.inte bra med inbrottstjuvar ;);) hejdå
juste,har föresten gjort en ny blogg som jag kommer börja använda måste ba kriga med designen först lite
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: