alvaanderssonnn

let the good times roll

Kategori:

igår hade vi engelska prov,gick sådär.Efter skolan gick jag hem sen for jag,mamma,tom & min syster och handlade på willys sen snabbt på stan typ 15minuter köpte 2navelsmycken & 3trosor.Sen for vi hem,åt vid 6 halv 7,fläskfile,potatis och sås ifall jag minns rätt på köttet,sen åt vi pannacotta,satana vad gott.sen gick jag och la mig ganska tidigt,vaknade vid halv 9.ska ta bussen in till stan vid 1 för att möta Maya sen kommer Li,sen ska jag,mamma,tom& mina syskon fa och å bowla på oleyers med doms kompisar,sen skulle vi tydligen på middag hos dom men skippar nog det och är med Li istället.alla tankar i mitt huvud lägger sig på fel saker,exakt allt jag tycker om mig själv är negativt igen.bloggar mer ikväll,heipa

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Lilla finaste du, du är bra som du är, vi pratar på facebook ellernåt <3

    Svar: gumman då...tusen hjärtan till dig <3
    Alva Andersson

    2013-03-12 | 21:45:24
    Bloggadress: http://wappling.blogg.se/

Kommentera inlägget här: