alvaanderssonnn

Jag, gjorde upp en eld för dig och nu brinner hela skogen

Kategori:

svar till dig i förra inlägget,minns inte vilken låt det var finns så många låtar jag hör på men tror det var en näääk eller rhymes & riddim låt.kan svara då jag hittat den
li och hennes pappa kom och hämtade mig typ halv 9,handlade godis och annat behövligt i älvsbyn.for vidare,var framme vid 12 och for nästan direkt ut och körde skoter.åkte bakom li sen hon bakom mig,åkte på madrass efter hon på isen & i skogen.hehe våldsam som jag är så körde jag och råkade slänga av hon 2gånger i hopp.förlåt sten♥ sen iallafall for vi tillbaka,åt middag & gick sen och la oss i sängen & åt godis och chips.såg 2filmer,sov mellan varven sen vid 11-12 gick vi och bastade.såg en till film och somnade vid 1 kanske.Idag så vaknade vi,åt onyttigheter till frukost.for ut en bit med skotern och hennes pappa och åt lunch samt fikade.körde sen hem.for ut med varsin skoter och flög på isen.Sen åkte vi ännu en bit till i skogen & lite över allt och satt bakom li då,flög som en örn på vissa ställen.fett kul iallafall.sen åt vi hamburgare,igår så hade vi även ett litet slagsmål,eller haha litet & litet.vi for hem vid 5 och halv sov i bilen & hörde på musik.var super mysigt och det dära.ska packa till min mamma & sen se en johan falk med maria och pappa.toppen helg,heipa
kanske bjuder jag på nå bilder sen
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: