alvaanderssonnn

Jag är inte länge rädd för ett nederlag bryr mig knappt om att bli stor, peter pan

Kategori:

haha shit,har bara lust att skriva värsta texten om hur mycket jag stör mig på en person men nej det kan jag såklart inte göra:)) har inte kunnat blogga idag eftersom att jag har varit mycket duktig och pluggat SO.har prov imorgon så det var nödvändigt.Har även ätit middag & hunnit varit på ica med min lillasyster och köpt hårklämmor.hon träffade något gangstergäng som hon stannade å hängde med så gick hem ensam i mörkret.ligger nu i min säng & hör på musik och skriver med världens finaste.Så otroligt skönt,troligtviss blir det så att jag slutar spanska eftersom att både jag & mina föreldrar tycker så.hoppas&önskar att det blir så också.Imorgon ska jag färga mitt hår & kanske tar jag bussen till råneå till min allra finaste silikonmaja.Annars är inte helgen planerad,ska försöka hinna träffa tova också och prata med hon.finaste du,du klarar allt & lite till.måste plugga matte också.
saknar min fina måns

Kommentarer


Kommentera inlägget här: