alvaanderssonnn

Spelar ingen vad ni ser vevar rutan min ner och ba blåser min rök på er

Kategori:

har kommit in i en perodi då jag bara har uppsatt hår,så otroligt less på mitt hår och allt annat :P
började skoldagen med SO,fett bra.känns som att det hära med erik går uppåt!!!! vänner 4 ever.Hade sen lunch,hann prata med min mamma & pappa också lite för dom skulle på nå möte med mina mentorer om hur orutinerad jag är i skolan.skojade,men att jag måste börja hålla ordning på mina skolböcker och sånt dära.Hade dom 2första passen teather som våran klass alltid har.tråkigt nå in i helvete.Sen hade vi snack med Pia & Linda eller vad hon nu heter.det var chill,gick sen hem,fick mig en foundation av mamma i rätt färg,behövdes kan jag ju säga.Har för övrigt varit irriterad & less och bara haft lust att kasta sönder något sen 4.men alla har ju sina stunder.Sen iallafall så har jag ätit & pluggat NO.ska fortsätta det,ska troligtviss färga håret mörkt ikväll,+löshåret!! yeyeye,heipa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: