alvaanderssonnn

tidsfördrift

Kategori:

Visste du:
att min senaste kyss - var på slutet av 2012
att jag lyssnar mest på- musik
att jag pratar - mycket
att jag inte gillar - dom som tror att dom är snyggast och bäst men egentligen är det helt tvärtom
att min första riktiga kyss - gick till på fel sätt
att jag avskyr när folk snackar - i munnen på varandra
att kärlek är -
att jag gillar att - höra på musik & ha party med silikonmaja
att min mobiltelefon är - vit
att när jag vaknar på morgonen - så öppnar jag mina ögon haha
att innan jag går och lägger mig - lyssnar jag på musik
att idag har jag - varit på skolan & gjort prov
att jag just nu tänker på - ingenting
att just nu längtar jag tills - sommaren
att i kväll ska jag - sova & färga mitt hår
att i morgon kommer jag - försöka träffa maya,tova eller måns
att jag hoppas - att jag får bättre självförtroende och klara skolan hyffsat bra iallafall

Har du:
Någon som förstår dig? ja
Någon som du saknar? en massa
Någon som du hatar? hata är väl lite att ta i,stör mig bara otroligt mycket på en brud
Har du rökt? ja,alltså testat bara
Har du snusat? nej
Hånglat? ja
Har du pratat med någon idag? lol ja
Har du gråtit idag? nejnej
Har du skrattat idag? vet inte.det har jag säkert

Jag:
Är singel? mm..
Svär ofta? det har minskat 
Sjunger i duschen? ibland kanske
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? nej
Skrattar åt dina egna skämt? typ standard
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? nja,asså nä

Har du:
Piercingar isånafall vars? öronen & naveln
Syskon? ja
Jobb? nej
För många vänner? nä
Rymt hemifrån? ehe ja
Färgat håret? ja
Bra självförtroende? haha nä,asså vågar ju säga vad jag tycker osv men "tycker inte bra om mig själv"
Sagt "jag älskar dig" till någon? antagligen
Varit kär? ja
Gjort något olagligt? hehehe sommarn 2011...men ja det har nog alla gjort
Somnat i skolan? nja
Brutit ett ben? nä
Tappat bort mig i din hemstad? haha ja
Sett en fallande stjärna och önskat? haha,aa
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? nja,asså inget viktigt som har förändrat mitt liv precis
Smugit ut utan lov? jo
En hemlighet som ingen annan vet? jadåja
Sovit en hel dag? nejnej
Somnat gråtande? öh alltså kanske gråtit tills jag somnade för man gråter inte samtidigt som man somnar typ
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? men nej vafan
Blivit generad inför folk? för ofta
Varit kär i någon utan att säga det till personen? nejnejnej
Ätit musslor? joooooofifan
Varit på en festival? lk
Haft ett förhållande i under en månad? tobias pattomella i 2an
Blivit kallad player? hehe där i 4an då man bytte kille 2gånger per månad
Färgat ditt hår svart? bara underhåret dock

Vad:
Längtar du till mest just nu? Sommarn
Ska du göra i helgen? har redan skrivit det
Gjorde du igår? skolan,läste so,duschade osv
Ska du göra i sommar? äta gott,dricka gott,bada,sola,det vanliga :P
Åt du senast? bacon & ägg
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? haha it vet ja,grina & springa eller något:)))

Vem/vilka:
Slog du senast? ahmed thaker kanske,benjamin eller något
Fick du sms från senast? pappa
Pratade du med? mamma
Skulle du kunna göra allt för? asså vet inte
Kan du lita på mest? pappa & maya
Vet mest om dig? li & maya vet väl mest om "mig" hur jag är och vad jag gör,vad jag tycker om saker,hemlisar och sånt.men pratar nog mest om hur jag känner inför mig själv och livet och sånt med pappa
Sov du tillsammans med senast? li
Vem kramade dig senast? merima eller nå
Vem pussade dig senast? mattias gubben
Vem ringde dig senast? öh maya typ
Vem ringde du senast? majsen
Vem var hemma hos dig senast? li kanske
Vem var du hemma hos senast? mitt andra hem hehe

Allmänt:
Har du pussat en groda? hehehe..snuskigt värre
Kan du hjula? nej mina byxor spricker då som dom gjorde sist
Biter du på naglarna? 24/7
Är du EMO? jo men precis
Vad skulle du göra om du vann en miljon? en massa
Skulle du kunna hoppa fallskärm? gangster badass ja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: