alvaanderssonnn

wäwä

Kategori:

gode bra statistik,9läsare idag wiho.skulle aldrig bytt blogg.iallafall,är hemma nu,och i fredags då vi kom dit så skottade jag och hörde på massa musik.åt kött & potatis och gick och la mig först av alla,lite sur var jag nog eftersom att jag fick stå ut med allt detta dansbands skit:)) skoja respekterar allas musikstil.sen i lördags så gjorde åkte jag skidor med min opera sjungande syster.fikade och sen på kvällen bastade vi,fett skönt.berättade lite spökisar sen och gick sen och la mig.idag vaknade jag vid 10kanske,orkade inte röra röven så har bara städat idag & hört på musik,åkte sen hem med min pappa & bror.Kom hem för ett tag sen,första jag gjorde var såklart att titta insta & fejjan :P efter jag hade packat upp,imorgon far jag till mamma min.Får se vad jag gör då,kanske är med emma eller något
heipa
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: