alvaanderssonnn

We used to be so strong Back then we was right, now we so wrong

Kategori:

åh,saknar dig hjärtat & såklart alla ni andra råne tjejor
iallafall,Gick till skolan.hade SO,fucking brandalarmet gick.haha åååh palla säger fucking hela tiden och det är inte det roligaste för det låter hyffsat p12.hahaha,iallafall frös som jag vet inte vad.bajs fröknarna släppte inte in mig. för att hämta jackan min :( skoja förlåt alla fröknar nog har ni alla bra sidor ni är fina ni inklussive grunkan :)) sen hade vi musik.men sen profilpassen hade vi teater sak med dom från norbottens teatern.skulle kramas med dom i klassen i nån lek,alltid lika mysigt med kramar.någon pettade på min rumpa då killarna hade "rapeing time" innan vi hade börjat i spegel salen i mörkret!!!!!.man vet aldrig vad som finns i mörkret.....hehe sen var jag med li,hittade inte Hanna så var med li istället.vi åt pizza med hennes pappa och dunkade för fullt i hennes mästarhörgtalare.har pluggat matte med min pappa,ska snart och åka skidor med li.fett duktig!!!!!!!!!!!!!!! nu tar jag tag i mitt liv.skriver iallafall med gullet linus och han trodde inte sånt om mig :(:( hör även på waka flocka flame,fett bra.ha det jätte gött allihopa
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: